کد مطلب: 173055
معاون وزير فرهنگ وارشاد اسلامي:
زير ساخت هاي فرهنگي زير خط فقر است
تاریخ انتشار : 1397/08/21 10:34:42
نمایش : 1972
معاون حقوقي و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت:زيرساخت‌هاي فرهنگي در کشور بسيار ضعيف است و فاصله زيادي با استانداردهاي جهاني دارد.
به گزارش هفت چشمه، سيد هادي حسيني معاون حقوقي و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اينکه اگر بيشتر به مسائل فرهنگي بپردازيم بسياري از مسائل از جامعه رخت بر مي بندد افزود: پرداختن به مباحث فرهنگي به ويژه در جامعه اسلامي موجب انسجام و تقويت بنيان خانواده به عنوان يکي از اصلي ترين نهادهاي اجتماعي مي شود.

حسيني با بيان اينکه  زيرساخت‌هاي فرهنگي در کشور بسيار ضعيف است و فاصله زيادي با استانداردهاي جهاني دارد اظهار کرد: بودجه و کمک هاي مالي دولت و مجلس در بخش فرهنگ ضعيف است و بايد اين حوزه بيشتر مورد توجه قرار گيرد.

وي افزود:اگر ساختارهاي اجتماعي را زيربناي فرهنگي قرار دهيم بيشتر مشکلات حتي در عرصه هاي مختلف اجتماعي، اقتصادي و سياسي برطرف مي شود.
معاون حقوقي و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي  دليل بالندگي ايران در دنيا را فرهنگ اسلامي او دانسته و ادامه داد: فرهنگ ايران اسلامي گرفته‌شده از اسلام و منطق عقلاني انسان است و اگر جامعه فرهنگ خود را از اسلام بگيرد و به آموزه‌هاي آن در عمل نيز پايبند باشد مي‌تواند مسير سعادت و رشد را طي کند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg